آللاهیم ...

!!! عاشیقیزم

عاشق و دوستار همه و همه ام

 

آللاهیم ... گوزل آللاهیم

فقط سنه من باش ایرم

دوشرم توپراق لارا گوز یاشلاریمی سجده لریمده تهجه سنه تقدیم الرم

سنسن دیلیمین اورگیمین و تمام اعضای بدنیمین ذیکری

سنی من سسلرم گوزل آدلاریوینان

فقط سنین الیوه من باخیرام

اورک سوزومی فقط سنه دییرم

سنسن کی در هر حالیده منه گوز سن

ای کریم الله ای سمیع الله ای بصیر الله

گناه لارا دوشورم گینه منی حیفظ الیرسن

اطاعتینن چیخارام گینه منی ساخلیرسن

یولدان چیخارام گینه منی هیدایت الیرسن گینه منه روزی یتیررسن

ای رزاق الله ای غفور الله ای رحیم الله ....

 

                                               

                                               

 



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت8:50---17 مهر 1391

خدای من ... خدای زیبای من
فقط برای تو سر بفرود می آورم
به خاک می افتم اشک هایم را در سجحده هایم فقط به تو تقدیم می کنم
تو هستی ذکر زبان ، قلب و تمام اعضای بدنم
تو را من صدا می کنم با اسم های زیبایت
فقط چشم به دست بخشش تو دارم
حرف های دلم را فقط به تو می گویم
تو هستی که در هر حالی نگهدار منی
ای خدای بخشنده ای خدای شنونده ای خدای بینا
به گناهان آلوده می شوم دوباره من را حفظ می کنی
از اطاعتت سر پیچی می کنم دوباره من را نگه می داری
از را بدر می شوم دوباره من را هدایت می کنی دوباره به من روزی می رسانی
ای خدای روزی رسان ای خدای آمرزنده ای خدای مهربان ...



NMARD
ساعت7:41---28 فروردين 1390
خدایا کفر نمیگویم!!پریشانم!چه میخواهی تو از جانم؟

مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی!

خداوندا!اگر روزی بشر گردی ز حالم با خبر گردی

پشیمان میشوی از قصه ی خلقت/از این بودن از این بدعت!

خداوندا تو مسئولی!تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است!

چه رنجی میکشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است!!!!

دکتر علی شریعتی




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 20 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 7:30 توسط بشار|


آخرين مطالب
» سلام عزیزان
» گل صداقت
» دنیا
» دیدار
» عشق
» عیب کار
» محرم اسرار بودن قابلیت می خواهد ...
» آسمان آبی
» یلدا
» چه حاصل
» بیچاره عاشیق
» جاده های عشق
» غروب
» و خدا زن را آفرید ...
» بیایید جواب تصدیق دعاهایمان را بفرستیم !!!
» ایام سوگ و ماتم سیدالشهدا تسلیت باد
» صوفی و خرش
» چه چیزی با ارزش تر است ؟
» بنام الله ...
» اول محرم هزار و چهار صد و سی و سه

Design By : Pichak